خبر فوری

 
 
واکنش پاکستان به حملات تروریستی اسرائیل: ماجراجویی فزاینده اسرائیل را قویا محکوم می کنیم
کد خبر :23704545

11:32 1403/07/08


برچسب ها : اسرائیل, بیانیه, پاکستان و لبنان, حزب الله, حزب الله لبنان, رژیم صهیونیستی, سید حسن نصرالله, محکوم کردن, محکوم کردن حادثه تروریستی, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان، از شورای امنیت سازمان ملل خواستار بازداشتن اسرائیل از ماجراجویی ها در منطقه و نقض قوانین بین المللی شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از وزارت امور خارجه پاکستان| پاکستان قویا ماجراجویی فزاینده اسرائیل در خاورمیانه را محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است که حملات لجام گسیخته اسرائیل به غیرنظامیان و بی توجهی به قوانین بین المللی به سطح هشدار رسیده است.

بر اساس متن بیانیه: در چند روز گذشته، نیروهای اسرائیلی دست به نقض غیر قابل قبول حاکمیت لبنان زده و مراکز جمعیتی غیرنظامی را هدف قرار داده و ثبات و امنیت آن را تضعیف کرده اند. ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده های قربانیان تجاوزات اسرائیل و مردم لبنان ابراز می کنیم. اقدام بی پروا دیروز در کشتن دبیرکل حزب الله لبنان تشدید بزرگی در منطقه ای است که در حال حاضر ناآرام است.

پاکستان ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان، از شورای امنیت سازمان ملل خواستار بازداشتن اسرائیل از ماجراجویی ها در منطقه و نقض قوانین بین المللی شده و گفت که شورای امنیت صلح را در خاورمیانه بازگرداند.

ارسال نظر

 
1