خبر فوری

 
 
توافق فرماندهان ارتش پاکستان و سپاه پاسداران ایران بر تقویت همکاری های ضد تروریسم
کد خبر :230640937

16:06 1402/04/25


برچسب ها : پاکستان و ایران, تروریست, تروریسم, تهران, روابط دوجانبه, روابط نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد عاصم منیر, سردار سرلشکر حسین سلامی, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران, مبارزه با تروریسم, مرز مشترک, همکاری نظامی,

ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان که روز جمعه 23 تیر طی سفری دو روزه به منظور دیدار با مقامات سیاسی و نظامی ایران وارد تهران شد، با سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ایران دیدار کرد.


تهران: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان که روز جمعه 23 تیر طی سفری دو روزه به منظور دیدار با مقامات سیاسی و نظامی ایران وارد تهران شد، با سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ایران دیدار کرد.

در این دیدار سردار سلامی بر لزوم تقویت همکاری های مشترک پاکستان_ایران جهت مبارزه با تروریسم در مرز های مشترک دو کشور تاکید کرد و گفت: ایران امنیت پاکستان را هم معنی با امنیت خود تلقی می کند و ایران خواستار خاتمه بخشیدن به وجود گروه های تروریستی از طریق افزایش گفتمان، همکاری و اقدامات مشترک با نیروهای مسلح پاکستان است. نیروهای ایرانی همچنین آماده همکاری با نیروهای پاکستانی برای تامین امنیت مناطق مرزی مشترک هستند.

سردار حسین سلامی افزود: منطقه همواره تحت نفوذ نیروهای سیاسی بین المللی بوده است و نیروهایی در منطقه وجود دارند که اتحاد و همبستگی مسلمانان را تحمل نمی کنند.

ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان هم در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به ایران بر اهمیت افزایش تعاملات دفاعی و امنیتی دو کشور تاکید کرد و گفت: برای حل چالش ناامنی‌ها و حضور و فعالیت‌های عناصر تروریست در مناطق مرزی مشترک دو کشور آماده هستیم همکاری‌های فی مابین را تقویت و مناسب‌ترین راهکارها برای عبور از وضعیت کنونی و پیشرفت در دیگر زمینه‌های مورد علاقه دو کشور را به کار گیریم.

ارسال نظر

 
1