خبر فوری

 
هلاکت 4 تروریست در عملیات نیروهای پاکستانی در وزیرستان شمالی و خیبر
کد خبر :230182626

13:43 1403/08/07


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, درگیری مسلحانه, شهرستان خیبر, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق وزیرستان شمالی و خیبر ایالت خیبر پختون خوا 4 تن از عناصر تروریستی به درک واصل شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق وزیرستان شمالی و خیبر ایالت خیبر پختون خوا 4 تن از عناصر تروریستی به درک واصل شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان در روزهای شنبه و یکشنبه 5 و 6 آبان ماه دو عملیات مختلف را در شهرستان های وزیرستان شمالی و خیبر به سرانجام رساندند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی درگیری و تبادل آتش سنگینی میان نیروهای امنیتی و تروریست ها صورت گرفت که در نتیجه آن 2 تروریست از جمله یک تروریست ارشد به نام انصاف الله به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه بیانیه افزود: نیروهای امنیتی همچنین در یک عملیات دیگر در شهرستان خیبر موفق شدند ضربه سنگینی به عناصر تروریستی وارد نمایند، در این عملیات 2 تروریست به درک واصل شده و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

از تروریست های کشته شده چندین قبضه سلاح به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1