خبر فوری

 
تأکید موکد آمریکا بر تکمیل سریع تحقیقات درباره تقلب در انتخابات پاکستان
کد خبر :229983978

16:35 1402/12/08


برچسب ها : انتخابات, انتخابات پارلمانی, انرژی برق, انرژی پاکستان, پاکستان و آمریکا, خط لوله گاز ایران به پاکستان, خط لوله گاز ایران-پاکستان, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا,

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی در واشنگتن بر تکمیل فوری تحقیقات درباره تقلب ادعایی در انتخابات 8 فوریه پاکستان تاکید کرد و در ادامه گفت: گفت و گو با دولت پاکستان در زمینه خط لوله گازی ایران-پاکستان ادامه دارد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار داشت که باید هرچه سریعتر تحقیقات در زمینه تخلفات گزارش شده در انتخابات پاکستان تکمیل شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تشکیل دولت جدید در پاکستان، گفت که تشکیل دولت جدید تحت رهبری پاکستان است و آمریکا طرف آن نیست، و این موضوع چیزی نیست که او در مورد آن اظهار نظر کند.

متیو میلر گفت که می خواهد ببیند دولت به گونه ای پیش می رود که نشان دهنده اراده و مطابق میل مردم پاکستان باشد.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال مطرح شده در خصوص خط لوله گازی ایران-پاکستان، با بیان اینکه گفت و گو با دولت پاکستان در این زمینه ادامه دارد و نمی توانم درباره مذاکرات خصوصی دیپلماتیک با پاکستان اظهار نظر کنم، گفت: کمک به پاکستان برای مهار بحران انرژی، در اولویت های آمریکا قرار دارد.

سخنگو اظهار داشت: آمریکا در افزایش 4 هزار مگاواتی پتانسیل انرژی پاکستان، همکاری کرده و به کمک پروژه های آمریکا، امروز بیش از 50 میلیون خانه پاکستانی ها به برق دسترسی دارند.

ارسال نظر

 
1