خبر فوری

 
 
تأکید مقامات پاکستان و طالبان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه
کد خبر :229198364

11:57 1402/08/23


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و افغانستان, تجارت دوطرفه, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر صنعت و تجارت افغانستان,

مقامات عالی رتبه پاکستان و طالبان افغانستان در دیدار امروز خود بر عزم خود برای گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف مورد علاقه تأکید کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|  مقامات عالی رتبه پاکستان و طالبان افغانستان در دیدار با یکدیگر بر عزم خود برای گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف مورد علاقه تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت طالبان افغانستان که در سفری رسمی به اسلام آباد رفته است، امروز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

طرفین در این دیدار پیرامون گسترش تجارت دوجانبه، توقف محموله های افغان در بندر کراچی و انتقال اموال مهاجران افغان به کشورشان و دیگر امور مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته سخنگوی دفتر وزارت خارجه پاکستان، جلیل عباس جیلانی در این دیدار بر عزم اسلام آباد برای گسترش روابط با افغانستان در جهت منافع مشترک دو کشور تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات مشترک علیه تروریسم می توان از ظرفیت کامل برای تجارت و اتصال منطقه ای بهره برد.

ارسال نظر

 
1