خبر فوری

 
 
ارتش پاکستان: ملت فلسطین از حمایت کامل دیپلماتیک، اخلاقی و سیاسی مردم پاکستان برخوردار است
کد خبر :229000829

10:00 1402/07/26


برچسب ها : ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرماندهان ارشد نظامی, نشست فرماندهان,

ارتش پاکستان در 260مین نسشت فرماندهان ارشد اظهار داشت که ملت فلسطین از حمایت کامل دیپلماتیک، اخلاقی و سیاسی ملت پاکستان برخوردار است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| 260مین کنفرانس فرماندهان ارشد ارتش پاکستان روز سه شنبه 25 مهر به ریاست ارتشبد عاصم منیر فرمانده ارتش در ستاد کل فرماندهی GHQ برگزار شد.

به گفته گزارش، کنفرانس ضمن ابراز نگرانی از تلفات انسانی مردم بی گناه فلسطین درپی استفاده بی رویه اسرائیل از قدرت، تصریح داشت که ملت فلسطین از حمایت کامل دیپلماتیک، اخلاقی و سیاسی ملت پاکستان برخوردار است و ما به حمایت از موضع اصولی برای راه حلی پایدار مسئله فلسطین و پایان اشغال غیرقانونی اماکن مقدس مسلمانان، ادامه خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، شرکت کنندگان در کنفرانس ضمن قرائت فاتحه برای شهدای حوادث تروریستی در مستونگ، هنگو و ژوب در ماه مقدس ربیع الاول، قربانیان نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی در راستای مبارزه با تروریسم را مورد تمجید قرار دادند. فرماندهان همچنین متعهد شدند که با عزم راسخ به مقابله با تمامی عناصر تروریستی که با اشاره قدرت های دشمن جهت ایجاد بی ثباتی فعالیت می کنند، با تمامی تسهیل گران و مشوقان آنها، برخورد خواهد شد.

این انجمن در مورد محیط ژئواستراتژیک فعلی، چالش های امنیت ملی و استراتژی آن در پاسخ به تهدید رو به رشد توضیحاتی دریافت کردند. در این نشست بر تعهد ارتش پاکستان برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی پاکستان در برابر انواع تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم تاکید شد. شرکت کنندگان تعهد خود را برای حمایت کامل از گام های استراتژیک دولت پاکستان جهت احیای اقتصاد و ارائه همه حمایت های ممکن برای رفاه عمومی مردم پاکستان ابراز کردند.

این انجمن همچنین فعالیت های جاری علیه اقدامات غیرقانونی اقتصادی را نیز مورد بررسی قرار داد.

فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد که ارتش پاکستان به ارائه تمام حمایت های ممکن از دولت و سازمان های مجری قانون برای اقدامات قانونی دقیق علیه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی در سراسر کشور ادامه خواهد داد. وی گفت: برخورد با احتکار، مافیای قاچاق و کارتل ها تقویت می شود، اقدامات به رهایی فعالیت های اقتصادی از آثار منفی کمک می کند.

انجمن متعهد شد که از تصمیم دولت فدرال برای بازگرداندن و اخراج همه پناهندگان غیرقانونی از 1 نوامبر 2023 (10 آبان) به طور کامل حمایت کند. فرمانده ارتش به همه دست اندرکاران دستور داد تا بازگشت شرافتمندانه و ایمن همه پناهندگان غیرقانونی را تسهیل کنند. وی بر حفظ استانداردهای بالای حرفه ای و انگیزه در حین عملیات و دستیابی به برتری در تشکیلات آموزشی تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1