خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در مند را بر عهده گرفت
کد خبر :228478414

09:20 1401/12/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش مند, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در نقطه ای واقع در میان مناطق موکندر و دوکوپ در بخش مند را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در نقطه ای واقع در میان مناطق موکندر و دوکوپ در بخش مند را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات اعلام شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 2:30 بعد از ظهر امروز چهارشنبه کاروان نظامی ارتش پاکستان شامل چهار خودرو را در نقطه ای واقع در میان مناطق موکندر و دوکوپ در بخش مند را به وسیله آر پی جی و دیگر سالح های خودکار مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله خساراتی به خودروهای ارتش پاکستان وارد آمد و 7 تن از سرنشینان این خودروها کشته شده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. پس از این حمله ارتش اشغالگر عملیات هوایی خود را آغاز نمود و با استفاده از بالگرد اقدام به انتقال اجساد کشته شدگان و افراد مجروح نمود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان این بیانیه بر تداوم حملات علیه ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید کرد

ارسال نظر

 
1