خبر فوری

 
 
سفیر آمریکا: در حال تلاش برای خروج پاکستان از بحران اقتصادی هستیم
کد خبر :227364717

13:52 1401/12/22


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, بحران اقتصادی, بحران مالی, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, نشست خبری, نشست مطبوعاتی,

سفیر آمریکا در اسلام آباد طی سخنانی عنوان داشت: در حال تلاش برای یافتن راهکار حل مشکلات اقتصادی پاکستان در تمام بخش‌ها هستیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر آمریکا در اسلام آباد طی سخنانی عنوان داشت: در حال تلاش برای یافتن راهکار حل مشکلات اقتصادی پاکستان در تمام بخش‌ها هستیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات و چالش‌های عدیده اقتصادی در پاکستان اظهار داشت: پاکستان در حال حاضر با چالش‌های بزرگ اقتصادی مواجه است و آمریکا به دنبال چاره‌جویی برای برون رفت پاکستان از بحران اقتصادی است، بر همین اساس ما در حال تلاش برای خروج پاکستان از مشکلات جدی اقتصادی در تمام بخش‌ها هستیم.

سفیر آمریکا با اشاره به مذاکرات اسلام آباد و صندوق بین‌المللی پول خاطرنشان کرد: برنامه صندوق بین‌المللی پول نیز بخشی از این تلاش‌هاست، اخیراً مذاکرات عالی رتبه در زمینه تجارت و سرمایه گذاری در واشنگتن به پایان رسید.

وی افزود: هفته جاری نیز مذاکرات انرژی، امنیت و تغییرات آب و هوایی در سطوح عالی رتبه در حال انجام است که در ادامه مذاکرات ژنو است.

دونالد بلوم تصریح کرد: پاکستان همچون دیگر کشورها در حال حاضر با چالش‌های مختلف در ارتباط با حقوق بشر مواجه است و باید با اتهامات مطرح شده در این زمینه مقابله نماید.

وی گفت: ما همچنان شریک پاکستان هستیم و به همکاری‌های خود با اسلام آباد در بخش امنیتی ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1