خبر فوری

 
ارتش پاکستان: هلاکت 27 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان
کد خبر :224833931

15:22 1402/09/21


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تبادل آتش, درگیری مسلحانه, دیره اسماعیل خان, عملیات اطلاعاتی, هلاکت تروریست ها, کلاچی,

ارتش پاکستان طی بیانیه‌ای از هلاکت 27 تن از عناصر تروریستی طی عملیات مختلف نیروهای امنیتی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان طی بیانیه‌ای از هلاکت 27 تن از عناصر تروریستی طی عملیات مختلف نیروهای امنیتی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

به دنبال وقوع حمله انتحاری به محل سکونت نیروهای نظامی در شهرستان دیره اسماعیل خان،  اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: در عملیات های مختلف اطلاعاتی نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان 27 تروریست به هلاکت رسیده و در نتیجه حمله به پاسگاه نیروهای امنیتی و تبادل آتش نیز 25 تن از نیروهای ارتش پاکستان جان باختند.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، شب گذشته 11 دسامبر(20 آذر) به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور تروریست‌ها در شهرستان دیره اسماعیل خان عملیاتی علیه عناصر تروریستی صورت گرفت، در این عملیات مخفیگاه تروریست‌ها منهدم گردید و 17 تروریست نیز به درک واصل شدند.

همچنین در یک عملیات جداگانه اطلاعاتی در منطقه کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان نیز مخفیگاه تروریست‌ها به صورت مؤثر هدف قرار گرفت که در نتیجه آن 4 تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند. در این عملیات در نتیجه تبادل سنگین آتش میان طرفین دو تن از نظامیان پاکستانی کشته شدند.

در این عملیات های جداگانه از محل مخفیگاه‌های عناصر تروریستی چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

به گفته آی اس پی آر، صبح امروز 12 دسامبر(21 آذرماه) یک دسته از عناصر تروریستی مشتمل بر 6 نفر به ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در درابن حمله نمودند.

ISPR مدعی شد پس از ممانعت از ورود تروریست‌ها به داخل مرکز ایست و بازرسی، آنها اقدام به حمله انتحاری به وسیله خودروی مملو از مواد منفجره نمودند که منجر به تخریب ساختمان مرکز ایست و بازرسی گردید، در این حادثه 23 تن از نظامیان ارتش پاکستان جان باختند، همچنین با واکنش به هنگام نیروهای امنیتی 6 تن از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1