خبر فوری

 
تاکید وزیر فدرال پاکستان بر نوسازی روابط پاکستان و عربستان سعودی از طریق تجارت
کد خبر :224574171

11:56 1403/07/21


برچسب ها : احسن اقبال, اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, روابط دو جانبه, ریاض, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان, وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان, وزیر سرمایه گذاری,

وزیر برنامه ریزی پاکستان در دیدار با وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی با تاکید بر نوسازی روابط میان دو کشور از طریق افزایش حجم تجارت فی‌مابین، عزم پاکستان در این زمینه را ابراز کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ خالد بن عبدالعزیز الفالح وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی روز جمعه با پروفسور احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان در دفتر کار وی دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان با تاکید بر نوسازی روابط میان دو کشور از طریق افزایش حجم تجارت فی‌مابین، عزم پاکستان در این زمینه را ابراز کرد.

وی اظهار داشت که حجم تجارت دو کشور در سال 2022 میلادی به ارزش 4.6 میلیارد دلار بود و : پاکستان متعهد است تا با همکاری با رهبری عربستان سعودی، آن را افزایش دهد.

احسن اقبال، روابط دو کشور را بی نظیر توصیف کرد و گفت که این روابط همواره در آزمون زمان مقاومت نشان داده اند. او تاکید کرد که چالش فعلی همسو کردن روابط با واقعیت های مدرن از طریق افزایش تجارت است.

ارسال نظر

 
1