خبر فوری

 
 
ناپدید شدن اجباری سه شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :223525742

09:48 1403/02/19


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هم‌زمان با آزادی یک شهروند بلوچ از بند سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان، 3 شهروند دیگر بلوچ توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هم‌زمان با آزادی یک شهروند بلوچ از بند سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان، 3 شهروند دیگر بلوچ توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عزیر فرزند شنبه که 18 آوریل سال جاری(30 فروردین) از منزل خود واقع در شهرستان کیچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود پس از گذشت 20 روز از زندان سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

از سوی دیگر نهاد حقوق بشر متعلق به جنبش ملی بلوچستان موسوم به پانک در گزارشی از ربوده شدن سه شهروند بلوچ طی عملیات صبح امروز نیروهای امنیتی پاکستان خبر داد.

طبق بیانیه پانک، نیروهای امنیتی پاکستان صبح امروز سه فرد بلوچ به نام‌های محسن فرزند عبدالصمد، عادل فرزند عبدالصمد و سهیل بلوچ را از منطقه پل آباد بلوچستان دستگیر و ناپدید نمودند.

ارسال نظر

 
1