خبر فوری

 
توافق پاکستان و ترکیه بر نهایی شدن معاهده سیستم ترجیحی تجارت بین کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی
کد خبر :22134322

18:05 1402/09/13


برچسب ها : استانبول, پاکستان و ترکیه, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سازمان همکاری اسلامی, همکاری دوجانبه, وزیر تجارت پاکستان, وزیر تجارت ترکیه,

دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت، صنعت و تولید دولت موقت پاکستان بر ضرورت استفاده از پتانسیل موجود در تجارت دوجانبه میان پاکستان و ترکیه تاکید کرد.


 

استانبول: به گزارش راز نیوز | دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت، صنعت و تولید دولت موقت پاکستان بر ضرورت استفاده از پتانسیل موجود در تجارت دوجانبه میان پاکستان و ترکیه تاکید کرد.

بر اساس جزئیات، دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت، صنعت و تولید دولت موقت پاکستان در حاشیه سی و نهمین نشست وزیران کمیته دائمی همکاری های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری اسلامی در استانبول با دکتر عمر بولات وزیر تجارت ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله مسائل مربوط به روابط تجاری و اقتصادی میان پاکستان و ترکیه به تفصیل مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

بر اساس بیانیه ای که دکتر گوهر اعجاز در صفحه مجازی خود در ایکس منتشر کرد، در این نشست هر دو وزیر تجارت بر نهایی شدن معاهده سیستم ترجیحی تجارت بین کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، موافقت کردند.

در پایان این دیدار همچنین، وزیر تجارت پاکستان به همتای ترکیه ای خود را از روند فعالیت شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه مطلع ساخت و هر دو طرف نقش شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه در زمینه ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

 
1