خبر فوری

 
اجبار ادای رسومات مذهبی هندو برای دانش آموزان دختر در یکی از دبیرستان های جامو و کشمیر
کد خبر :2142455130

11:19 1402/05/30


برچسب ها : جامو و کشمیر, دانش آموز, دبیرستان, سرینگر, مسلمانان هند, هندوئیسم, کشمیر هند,

براساس ویدیوی منتشر شده در فضای رسانه ایکس، دختران دبیرستانی در کشمیر جنوبی هند، مجبور به برگزاری رسومات مذهب هندو و خواندن گانش آرتی می باشند که این تحمیل عقاید خشم بسیاری از کاربران این رسانه را به همراه داشته است.


سرینگر: به گزارش راز نیوز| روز شنبه 28 مرداد ویدیویی در فضای رسانه ایکس (توئیتر سابق) منتشر شد که در آن مشاهده می شود دختران مسلمان دبیرستان سالار در منطقه پهالگام جامو و کشمیر درحال اجرای رسومات مذهبی هندو با خواندن گانش آرتی می باشند.

کاربران بسیاری این اقدام را اجباری عنوان کرده و اظهار داشتند که این اوضاع بزرگترین دایه دار دموکراسی در جهان است که دختران مسلمان را مجبور به برگزاری رسومات مذهب هندو می کنند.

 

در این ویدیو مشاهده می شود که در پایان این مراسم که با هدف متمایل سازی این دانش آموزان دختر به مذهب هندو و تحمیل عقاید اجباری صورت می گیرد، یکی از معلم های این دبیرستان به خواننده گانش آرتی می گوید تا با صدای  رسا و بلند به تمامی دانش آموزان توضیح دهد که گانش آرتی چیست و اهمیت پرستش لرد گانشا قبل از شروع هر کاری چقدر حائز اهمیت می باشد.

ناگفته نماند پیش از این نیز ویدیو های متعددی از کشور هندوستان منتشر شده است که نشان دهنده توهین افراط گرایان هندو به دختران محجبه مسلمان و یا مجبور کردن این دختران برای برداشتن حجاب جهت شرکت در کلاس ها می باشد.

ارسال نظر

 
1