خبر فوری

 
پاکستان خواستار کاهش موانع موجود در مسیر صادرات به مالزی شد
کد خبر :2141667743

17:07 1403/07/12


برچسب ها : پاکستان و مالزی, تجارت, جام کمال خان, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, صادرات, صادرات پاکستان, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

وزرای تجارت پاکستان و مالزی امروز در سطح هیئت های دوجانبه در اسلام‌آباد در مورد تقویت و توسعه بازرگانی میان دو کشور به رایزنی پرداختند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| تینگو عبدالعزیز وزیر سرمایه گذاری و تجارت مالزی با جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان دیدار کرد.

جام کمال خان در مورد ارتقای مراودات تجاری دوطرفه و کاهش موانع موجود در مسیر صادرات پاکستان به مالزی گفتگو کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اتخاذ استراتژی جامع در راستای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، با تصریح بر اینکه فرصت های بیشماری برای ارتقا و توسعه حوزه های مختلف در پاکستان وجود دارد، از سرمایه گذاران مالزیایی خواست تا از این پتانسیل بهره کافی را ببرند.

وزیر تجارت پاکستان، افزود: پاکستان برنج و میوه انبه مرغوب را به سراسر جهان صادر می کند و تقاضای زیادی برای انبه پاکستانی، گوشت حلال و برنج در مالزی وجود دارد. مالزی برای واردات برنج همکاری بیشتری را با پاکستان انجام دهد. دولت پاکستان حداقل قیمت صادراتی (MEP) را برای برنج حذف کرده است که به صادرکنندگان پاکستانی اجازه می دهد در مورد قیمت های رقابتی مذاکره کنند.

وی خواستار تسهیل فرآیند اعتباربخشی شرکت های صادرکننده گوشت و ژلاتین پاکستانی شد و گفت: همکاری در این بخش می تواند جریان های تجاری را تا حد زیادی افزایش دهد.

ارسال نظر

 
1