خبر فوری

 
دیدار وزیر کشوری بانک جهانی با وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان
کد خبر :2141473344

16:34 1402/06/27


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, روابط دوجانبه, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی امروز دوشنبه 27 شهریور با محمد سمیع سعید وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی امروز دوشنبه 27 شهریور با محمد سمیع سعید وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان دیدار کرد.

در این نشست مدیر عملیاتی، و کارشناس ارشد توسعه اجتماعی بانک جهانی و از وزارت پاکستان ملک محمد احمد خان مدیر اجرایی P3A، دکتر وقاص انور عضو زیرساخت و اتصال منطقه ای و رفیع کاکر عضو بخش اجتماعی و تفویض اختیار حضور داشتند.

وزیر فدرال پاکستان در این بین با بیان اینکه بانک جهانی یکی از شرکای بزرگ در زمینه توسعه پاکستان می باشد که کمک های دیرینه آن را پاکستان به دید ارزش می نگرد، گفت: بانک جهانی در توسعه اجتماعی و اقتصادی پاکستان عملکرد کلیدی دارد. وی همچنین عزم و حمایت مداوم بانک جهانی از پروژه های جاری در بخش توسعه در کشور من جمله در مناطق سیل زده را مورد تمجید قرار داد.

سمیع سعید بار دیگر بر تلاش های دولت برای احیای اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت که دولت فعلی سخت تلاش می کند تا اقتصاد پاکستان را در مسیری پایدار قرار دهد. در مناطق آسیب دیده از سیل، به ویژه ایالات سند و بلوچستان، پروژه های توسعه با در نظر گرفتن زیرساخت های مقاوم در برابر آب و هوا در حال انجام است.

در این نشست ناجی بن حسین از تسهیل و نقش فعال وزارت برنامه ریزی که کانال سبز را برای تصویب سریع PC-1 پروژه های مختلف ایجاد کرد، قدردانی کرد. وی نسبت به سیاست توسعه دولت موقت و تداوم همکاری در آینده به ویژه در زمینه های اجرای زیرساخت های مقاوم به اقلیم، توسعه منابع انسانی، آموزش و پرورش و حرفه آموزی، اشتغال، آب، کشاورزی و توسعه انرژی ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1