خبر فوری

 
 
قدردانی رئیس مجلس سنای پاکستان از دولت ایران بابت تامین برق گوادر و مکران
کد خبر :2140817516

17:48 1402/05/31


برچسب ها : برق, پاکستان و ایران, رئیس مجلس سنای پاکستان, رضا امیری مقدم, روابط دوجانبه, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, گوادر, محمد صادق سنجرانی,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد،از دولت ایران بابت تامین برق گوادر و مکران تشکر کرد و بیان داشت که قطع برق موجب بروز مشکلات برای مردم محلی می شد و ازسرگیری این امر باعث تسهیل زندگی این مردم شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد امروز سه شنبه (31 مرداد) با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در ساختمان پارلمان دیدار کرد.

در این بین به همراه امور مورد علاقه مشترک، در مورد روابط پارلمانی دو کشور، همکاری تجاری و تقویت روابط دوجانبه اقتصادی رایزنی انجام شد.

رئیس مجلس سنا با بیان اینکه دو کشور پاکستان و ایران در جهت توسعه و شکوفایی منطقه باجدیت درحال تلاش هستند و اشتراکات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور در جهت گسترش همکاری های متقابل زمینه مستحکمی را فراهم می کنند، گفت: همکاری میان دو کشور در سطح بین المللی ستودنی است.

وی در ادامه، ضمن تاکید بر این موضوع که پاکستان برای روابط تاریخی خود با ایران اهمیت بسزایی قائل است، با اشاره به دیدار اخیر با وزیر امور خارجه ایران، گفت: در این دیدار بر افزایش مناسبات دوجانبه پارلمانی میان دو کشور برادر توافق شد.

صادق سنجرانی از دولت ایران بابت تامین برق گوادر و مکران تشکر کرد و بیان داشت که قطع برق موجب بروز مشکلات برای مردم محلی می شد و ازسرگیری این امر باعث تسهیل زندگی این مردم شده است. وی تصریح داشت که ایران یک کشور دوست است و سفر اخیر مقامات ایران موجب تقویت مناسبات دوجانبه شد.

سفیر ایران ضمن موافقت با دیدگاه های رئیس مجلس سنا، تقویت همکاری های دوجانبه بین دو کشور را ضروری دانست.

ارسال نظر

 
1