خبر فوری

 
قتل 5 نظامی پاکستانی در حمله تجزیه طلبان جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه جهاو
کد خبر :2140750050

09:42 1402/10/26


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در پی حمله تجزیه طلبان مسلح گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان 5 نظامی پاکستانی کشته شده و دو تن دیگر زخیم شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تجزیه طلبان مسلح گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان 5 نظامی پاکستانی کشته شده و دو تن دیگر زخیم شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای در این خصوص ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 11 صبح روز یکشنبه تیم گشت پیاده ارتش دشمن را در منطقه سیر از توابع بخش جهاو شهرستان آواران به وسیله سلاح‌های خودکار هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 5 نظامی در دم به هلاکت رسیده و دو نفر نیز به شدت مجروح شدند.

وی افزود: این حمله شجاعانه فدائیان بلوچ به ارتش اشغالگر پاکستان آن‌قدر سنگین و مهلک بود که ارتش اشغالگر پاکستان در اقدامی تلافی جویانه اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق مسکونی نموده و شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وی گفت: تداوم جنگ آزادی ملی بلوچ فشار شدید عصبی و روانی بر نیروهای دشمن وارد آورده است، ارتش به منظور سرپوش نهادن بر هلاکت نیروهای خود در درگیری‌های گوناگون به ابزار مختلفی متوسل شده است.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و به مردم خود اطلاع می‌دهد که بی ال اف مبارزه متداوم برای حفظ سرزمین، بقای ملت و آزادی را وظیفه ملی خود می‌داند. این حملات تا زمان آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1