خبر فوری

 
ادامه درگیری های ارتش پاکستان با عناصر تروریستی در مناطق مرزی مشترک با افغانستان
کد خبر :2140291759

13:52 1403/06/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, تبادل آتش, تحریک طالبان پاکستان, درگیری مسلحانه, شهرستان خیبر, عملیات ارتش پاکستان, عملیات اطلاعاتی, عملیات نظامی, مناطق قبایلی, هلاکت تروریست ها, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

درگیری و عملیات های اطلاعاتی ارتش پاکستان برای پاکسازی مناطق قبایلی متصل با مرز افغانستان ادامه دارد و طی تبادل آتش روز شنبه 8 تروریست به هلاکت رسیده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| درگیری های ارتش پاکستان با عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در مناطق مختلفی از ایالت از جمله وزیرستان شمالی و جنوبی و منطقه تیراه شهرستان خیبر همچنان ادامه دارد و ارتش پاکستان مدعی است تعداد زیادی از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده است.

از طرفی عناصر تروریستی روز گذشته پایگاه ارتش در منطقه کنت شهر میران شاه وزیرستان شمالی را با شلیک خمپاره از جهت نامشخص هدف حمله قرار دادند که به دلیل اصابت این خمپاره در نزدیکی محل نگهداری هلیکوپتر های تهاجمی دو نظامی زخمی شدند.

همچنین صبح روز شنبه درحالیکه ارتش پاکستان در منطقه تورنامنت تیارزه واقع در وزیرستان جنوبی درحال انجام عملیات اطلاعاتی علیه تروریست ها بود، با آنها وارد درگیری شد. هرچند مقامات از تلفات وارده به نظامیان صحبت نکرده اند اما منابع محلی می گویند که طی تبادل آتش تعدادی از نظامیان زخمی به بیمارستان های مجاور منتقل شده اند.

از طرفی ارتش در مورد این درگیری که تا ساعت 15 ظهر روز شنبه ادامه داشت می گوید که دست کم 8 تروریست به هلاکت رسیده اند و جسد 3 تن از آنها نزد نیروهای امنیتی می باشد.

باتوجه به تحرکات بالای ارتش در مناطق قبایلی متصل با مرز افغانستان، مردم محلی می گویند که این امر نشان می دهد که عملیات های اطلاعاتی ارتش پاکستان برای پاکسازی منطقه از حضور عناصر تروریستی موجود و مخفی شده آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1