خبر فوری

 
قتل یک فرد توسط شبه نظامیان بلوچ به بهانه همکاری با نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :2140227054

11:44 1403/05/26


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جاسوس, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت قتل یک فرد را به دلیل آنچه که جرم ملی اعلام کرد، برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت قتل یک فرد را به دلیل آنچه که جرم ملی اعلام کرد، برعهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ اذعان داشت: سرمچار های سازمان روز پنجشنبه در منطقه سنگانی سر شهر تربت شهرستان کیچ یکی از جاسوس های سازمان اطلاعاتی پاکستان به نام نصیر احمد فرزند پیر محمد را به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی افزود: نامبرده از شش سال گذشته برای شخصی به نام احمد از اعضای سازمان اطلاعاتی MI کار می کرد و در شهادت شهید یحیی ملقب به سکِ، شهید شعیب ملقب به ودار، ربایش اجباری بالاچ بلوچ و حمله به دو تن از نیروهای ما در شهرک، دست داشت.

سخنگو اظهار کرد: جنایتکار ملی یاد شده در اقداماتی از قبیل اطلاع رسانی، تسهیل امور ارتش و نهاد های امنیتی پاکستانی دست داشته و در تمامی عملیات های نظامی به ارتش کمک می کرد، درحالیکه در ارتکاب دیگر جنایات نیز نقش داشت.

سرگرد گهرام بلوچ، با بیان اینکه نامبرده در مناطق شهرک، کِکِن، کیساک، تربت و بلیده با ربایش اجباری جوانان بلوچ، باج خواهی، تهدید و دیگر دسیسه ها سعی داشت جوانان بلوچ را تحریک به مخالفت علیه جنبش ملی بلوچ کند، افزود: وی همچنین زنان را هم مجبور به جاسوسی علیه جنبش ملی بلوچ می کرد و تعدادی از افراد از جمله زنان در گروه او کار می کنند.

وی در ادامه، گفت: تیم مخفی سازمان کارت های ملی افرادی که برای او کار می کردند را به دست آورده است و به همین منظور به این افراد ضمن هشدار، فرصت هم می دهیم تا از انجام اقدامات ضد جنبش ملی بلوچ اجتناب کنند و در غیر این صورت باید منتظر مجازات باشند.

سخنگو با تاکید بر این موضوع که هر فرد بلوچ موظف است به هر نحو ممکن با جنبش ملی بلوچ همکاری کند، خاطر نشان کرد که اگر کسی توانایی همکاری ندارد، حداقل با دشمن هم همکاری نداشته باشد. بی ال اف تاکید دارد که هیچگونه فعالیت علیه منافع ملی را تحمل نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1