خبر فوری

 
کاردار جدید سفارت آمریکا در پاکستان به زودی ماموریت خود را آغاز خواهد کرد
کد خبر :2139835910

18:07 1403/05/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, روابط دو جانبه, واشنگتن, کاردار آمریکا, کاردار سفارت آمریکا,

خانم ناتالی ای بیکر که به عنوان کاردار جدید سفارت آمریکا در پاکستان منصوب شده است، قرار است از ماه آگوست سال جاری ماموریت دیپلماتیک خود را در پاکستان آغاز کند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| خانم ناتالی ای بیکر که به عنوان کاردار جدید سفارت آمریکا در پاکستان منصوب شده است، قرار است از ماه آگوست سال جاری ماموریت دیپلماتیک خود را در پاکستان آغاز کند.

وی از آگوست 2021 تا ژوئیه 2024 میلادی به عنوان کاردار سفارت آمریکا در دوحه مشغول به فعالیت بود و پیش از این هم به عنوان مدیر دفتر امور شمال آفریقا در بخش خاور نزدیک وزارت امور خارجه آمریکا خدمت کرده است.

ناتالی قبلا به عنوان معاون رئیس و کاردار a.i در مأموریت ایالات متحده در لیبی، معاون دفتر حضور منطقه ای ایران در کنسولگری ایالات متحده در دبی و رایزن اقتصادی سفارت ایالات متحده در کویت فعالیت کرده است.

وی در کویت با وزارت دفاع برای حمایت از خروج نیروهای آمریکایی از عراق همکاری کرد.

ناتالی از سال 2009 تا 2011 میلادی به عنوان مشاور سیاسی و اقتصادی در لیبی خدمت کرد، زیرا روابط دوجانبه پس از وقفه ای نزدیک به 30 سال در حال عادی شدن بود. وی تا زمانی که انقلاب لیبی در سال 2011 میلادی آمریکا را مجبور به تخلیه سفارتخانه در لیبی کرد، در آنجا حضور داشت.

دیگر ماموریت های ناتالی شامل دستیار ویژه در دفتر امور خاور نزدیک، افسر کنسولی در اسلام آباد پاکستان و مسئول فرهنگی در عشق آباد ترکمنستان می باشد.

ناتالی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه پرینستون و مدرک کارشناسی ارشد در سیاست عمومی از دانشگاه هاروارد است. او فارغ التحصیل ممتاز کالج جنگ ملی، دانشگاه دفاع ملی ایالات متحده در سال 2017 میلادی است.

ارسال نظر

 
1