خبر فوری

 
خنثی سازی طرح تروریستی در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :2137243642

11:10 1403/02/29


برچسب ها : بازداشت, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کراچی,

مقامات امنیتی پاکستان موفق شدند طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی طرح تروریستی در شهر کراچی مرکز ایالت سند را نافرجام بگذارند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| مقامات امنیتی پاکستان موفق شدند طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی طرح تروریستی در شهر کراچی مرکز ایالت سند را نافرجام بگذارند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم(CTD) و سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات مشترک در نزدیکی میدان نورس منطقه منگوپیر شهر بندری کراچی یک فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام یوسف خان ملقب به گل یوسف وابسته به شاخه عظمت الله را دستگیر و از وی یک بمب آمریکایی کشف و ضبط نمایند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، فرد دستگیر شده از سال 2006 میلادی به عضویت گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان درآمده است.

وی افزود: تروریست بازداشت شده در چندین عملیات تروریستی در وزیرستان جنوبی مشارکت داشت که می‌توان به حمله به نیروهای سپاه مرزی در منطقه قلعه سوئی شهرستان وزیرستان جنوبی در سال 2009 میلادی اشاره نمود. این تروریست در هدف قرار دادن خودروی نیروهای سپاه مرزی در منطقه سروکئی پیسه وزیرستان جنوبی به وسیله بمب کنترل از راه دور نیز نقش داشت، در این حمله 6 نظامی پاکستانی زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1