خبر فوری

 
 
دیدار نماینده سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد با وزیر موقت امنیت غذایی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2135997062

15:58 1402/07/05


برچسب ها : اسلام آباد, دیدار, نماینده سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد در پاکستان, وزیر امنیت غذایی و تحقیقات پاکستان, وزیر امنیت غذایی و تحقیقات ملی پاکستان,

خانم فلورانس رول نماینده سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (FAO) در پاکستان با دکتر کوثر عبدالله مالک وزیر موقت امنیت غذایی و تحقیقات ملی این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم فلورانس رول نماینده سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (FAO) در پاکستان با دکتر کوثر عبدالله مالک وزیر موقت امنیت غذایی و تحقیقات ملی این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر کوثر عبدالله مالک، همکاری موجود میان فائو و پاکستان را در زمینه امنیت غذایی و تولید پایدار کشاورزی بسیار رضایت بخش دانست و از این سازمان به دلیل افزایش ظرفیت کارشناسان پاکستانی در زمینه کشاورزی، دامداری و شیلات حمایت کرد.

در همین حال، نماینده سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد در پاکستان بیان کرد: فائو برای پیشبرد نوآوری، تحول و دیجیتالی شدن در بخش کشاورزی و سیستم های غذایی در پاکستان تلاش خواهد کرد.

وی همچنین در پایان این نشست اطمینان داد که به وزارت خدمات بهداشت ملی پاکستان در تولید سویا برای رفع نیازهای رو به رشد داخلی کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1