خبر فوری

 
دیدار سفیر آمریکا با سید مراد علی شاه سر وزیر ایالت سند
کد خبر :213535119

15:12 1402/12/11


برچسب ها : ایالت سند, پاکستان و آمریکا, دولت محلی ایالت سند, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, سید مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

سفیر آمریکا در اسلام آباد در جریان دیدار با سید مراد علی شاه انتخاب مجدد وی به عنوان سر وزیر ایالت سند را به وی تبریک گفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سفیر آمریکا در اسلام آباد در جریان دیدار با سید مراد علی شاه انتخاب مجدد وی به عنوان سر وزیر ایالت سند را به وی تبریک گفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد امروز جمعه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند پاکستان در کراچی دیدار و گفتگو نمود.

دونالد بلوم در این دیدار ابراز داشت: من پیش از همه دیپلمات‌ها برای عرض تبریک به اینجا آمده‌ام.

دو طرف در این دیدار در خصوص اولویت‌های کاری سید مراد علی شاه به عنوان سومین دوره بر عهده گرفتن مقام وزارت ارشدی ایالت سند به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر ارشد ایالت سند پاکستان در این دیدار از اجرای 10 نکته توصیه شده از سوی بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم خبر داد و گفت: بهبود امنیت و ثبات از اولویت‌های نخست ماست.

وی افزود: آب آشامیدنی با کیفیت، توسعه حمل و نقل و زیرساخت‌ها در کراچی و نیز ریشه کن کردن فقر در نقاط داخلی ایالت سند از دیگر اولویت‌های ما در دولت جدید است.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم از طریق ایجاد مناطق ویژه اقتصادی فرصت‌های شغلی را ایجاد کنیم، همچنین قصد داریم اقداماتی را در جهت توسعه بخش آموزش، صنعت و کشاورزی انجام دهیم و طرح‌های نیمه کاره عمرانی در ایالت سند را نیز تکمیل کنیم.

در ادامه این دیدار دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد ابراز داشت: دولت آمریکا هرگونه همکاری لازم برای توسعه و رفاه مردم سند را مبذول خواهد داشت، همچنین حمایت‌های آمریکا در زمینه آموزش نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1