خبر فوری

 
توافق مقامات پاکستان و امارات بر توسعه روابط اقتصادی و تجاری دوجانبه
کد خبر :2125745676

10:24 1403/07/18


برچسب ها : ابوظبی, اتاق بازرگانی, اتاق بازرگانی و صنایع, پاکستان و امارات, روابط اقتصادی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سرمایه گذاری خارجی, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در امارات, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, فناوری اطلاعات, فیصل نیاز ترمذی, همکاری دوجانبه,

فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی با احمد جاسم الذابی رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت امارات و اتاق بازرگانی و صنعت ابوظبی (ADCCI) دیدار و گفتگو کرد.


دبی: به گزارش راز نیوز | فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی با احمد جاسم الذابی رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت امارات و اتاق بازرگانی و صنعت ابوظبی (ADCCI) دیدار و گفتگو کرد.

سفیر پاکستان در ابتدای این نشست سمت ریاست فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت امارات متحده عربی را به احمد جاسم الذابی تبریک گفت.

در این دیدار، تقویت همکاری‌ میان اتاق های بازرگانی و صنایع امارات و پاکستان و ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک و دوجانبه برای توسعه تجارت بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفیر ترمذی رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت امارات را در جریان روند سرمایه گذاری در پاکستان و ابتکارات دولت برای تسهیل سرمایه گذاران خارجی قرار داد.

وی همچنین در مورد بخش های بالقوه سرمایه گذاری در پاکستان از جمله فناوری اطلاعات، غذا و کشاورزی، نساجی، چرم، گردشگری و زیرساخت ها توضیحاتی ارائه کرد.

او بار دیگر هیئت تجاری اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی را برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

در پایان این نشست، دو طرف بر افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور برادر از طریق تسهیل تجارت، تعاملات دوجانبه و تبادل هیئت‌های متقابل و شرکت در نمایشگاه های تجاری از جمله GITEX و TEXPO توافق کردند.

ارسال نظر

 
1