خبر فوری

 
 
استقبال و تمجید نخست وزیر موقت پاکستان از سیاست "اول همسایگان" رئیس جمهور ایران
کد خبر :2124169395

14:56 1402/06/10


برچسب ها : انوار الحق کاکر, پاکستان و ایران, دیدار, رایزنی, رضا امیری مقدم, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, همسایه,

دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران و انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداختند


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران و انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداختند.

بر اساس جزئیات، انوار الحق کاکر ضمن اشاره به روابط نزدیک میان دو کشور همسایه، بر عزم راسخ پاکستان جهت تقویت و تعمیق بیشتر این روابط تاکید نمود.

وی خواستار گسترش روابط و همکاری میان دو کشور به ویژه در بخش های اقتصادی و امنیتی شد و افزود: افتتاح اخیر "بازارچه مرزی مشترک پیشین" نه تنها به توسعه اقتصادی مناطق مرزی کمک می کند، بلکه جلوه ای از تعهد جمعی در راستای بهبود وضعیت مردم دو کشور خواهد بود.

نخست وزیر موقت پاکستان ضمن استقبال از سیاست "اول همسایگان" دولت آقای رئیسی رئیس جمهور ایران، این سیاست را با چشم انداز پاکستان جهت توسعه و ارتباطات منطقه ای، مشترک دانست و بر لزوم بهره مندی دو کشور از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود در راستای پیشبرد اهداف مشترک از جمله صلح و رفاه از طریق ارتباطات منطقه ای و تجارت تاکید کرد.

در پایان نیز، دکتر رضا امیری مقدم بیان کرد: ایران همچنان مشتاق گسترش روابط و همکاری دوجانبه در مسیر رو به رشد به ویژه در عرصه های اقتصادی، انرژی و امنیت است.

ارسال نظر

 
1