خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حملات آواران و کیچ دو نظامی پاکستانی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :2123124015

10:03 1402/07/18


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات اعلام شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما مورخه 8 اکتبر(16 مهر ماه) طی عملیاتی علیه ارتش دشمن در آواران و کیچ دو نظامی را به هلاکت رساندند.

وی در تشریح جزئیات این حمله افزود: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 3 بعد از ظهر 8 اکتبر مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه ملش بند بخش مشکه شهرستان آواران را به وسیله اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند، در این حمله تعداد زیادی از نارنجک های شلیک شده به مرکز ایست و بازرسی اصابت نمود که در نتیجه آن یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در یک عملیات دیگر فدائیان بلوچ ما شامگاه روز یکشنبه 8 اکتبر ماه مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه دزراه در آپسی کهن بخش تمپ شهرستان کیچ را از جوانب مختلف مورد حمله قرار دادند.

وی گفت: در این حمله پس از هدف قرار دادن دشمن توسط تیم تک تیرانداز ما یک نیروی نظامی کشته شد که باعث ایجاد موجی از پریشانی در نیروهای دشمن گردید، فدائیان بلوچ ما پس از آن با استفاده از سلاح‌های جدید و سنگین به سمت نیروهای دشمن یورش بردند که خسارات مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصریح کرد: تیم تک تیرانداز فدائیان ما تصاویر اهداف دشمن را نیز ضبط کرده‌اند که در رسانه‌ها نشر داده شده است.

وی در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد و عهد می‌ورزد تا زمان آزادی کامل بلوچستان حملات ما علیه منافع استعماری دشمن تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

 
1