خبر فوری

 
شهادت یک مداح شیعه در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری سپاه صحابه در کراچی
کد خبر :2122664471

11:05 1402/04/24


برچسب ها : ترور شیعه, تیراندازی, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, لشکر جهنگوی,

در پی تیراندازی تروریست‌های وابسته به گروه‌های تکفیری سپاه صحابه و لشکر جهنگوی در شهر کراچی پاکستان یک مداح شیعه به شهادت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی تروریست‌های وابسته به گروه‌های تکفیری سپاه صحابه و لشکر جهنگوی در شهر کراچی پاکستان یک مداح شیعه به شهادت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر تروریستی تکفیری سپاه صحابه(لشکر جهنگوی) شب گذشته طی عملیاتی در منطقه نیو رضویه شهر کراچی مرکز ایالت سند یک مداح شیعه به نام حسنین حیدر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

گفتنی است این مداح شیعه ساعتی پیش از شهادت در مراسمی که در مسجد امام رضا(علیه السلام) برگزار شده بود به ذکر اهل بیت(علیهم السلام) پرداخت و پس از این مراسم به همراه دوست خود به نام سهیل برای انجام کاری خارج شد که در نزدیکی میدان محمد خان واقع در منطقه سچل کراچی توسط راکبان موتورسیکلت هدف حمله قرار گرفت.

در این حمله سه گلوله به بدن حسنین حیدر اصابت گردید اما دوست وی از این حمله جان سالم به در برد.

این در حالی است که پلیس این حادثه را به زورگیری مسلحانه مرتبط دانسته است.

احزاب مختلف شیعه از جمله مجلس وحدت مسلمین، شورای علمای شیعه و ائتلاف جعفریه ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی دستگیری فوری عاملان این حمله را مطالبه کردند.

ارسال نظر

 
1