خبر فوری

 
دعوت سفیر پاکستان از سرمایه گذاران اماراتی برای مشارکت در توسعه پاکستان
کد خبر :2121316764

15:06 1402/12/15


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, سرمایه گذاری خارجی, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, فیصل نیاز ترمذی,

سفیر پاکستان در امارات متحده عربی از سرمایه گذاران کلان اماراتی برای مشارکت در توسعه پاکستان و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور دعوت نمود.


دبی: به گزارش راز نیوز| سفیر پاکستان در امارات متحده عربی از سرمایه گذاران کلان اماراتی برای مشارکت در توسعه پاکستان و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور دعوت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی امروز سه شنبه در حاشیه یک کنفرانس در خصوص فرصت‌های تجاری در دبی با دکتر عبدالرحمان حسن المعینی وزیر اقتصاد امارات متحده عربی به دیدار و گفتگو پرداخت.

سفیر پاکستان در جریان این دیدار با اشاره به روابط دیرینه پاکستان و امارات متحده عربی اظهار داشت: شهروندان پاکستانی مقیم امارات متحده عربی نقش ویژه و برجسته‌ای در توسعه و آبادانی این کشور دارند.

وی از سرمایه گذاران اماراتی برای بهره‌مندی از فرصت‌های بی نظیر سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی همچون املاک و مستغلات، انرژی، فناوری اطلاعات، عمران و زیرساخت‌ها دعوت به عمل آورد.

در ادامه این دیدار دکتر عبدالرحمان حسن المعینی وزیر اقتصاد امارات متحده عربی به فرصت‌های تجارت و کسب و کار برای تجار و سرمایه گذاران هر 2 کشور پاکستان و امارات متحده عربی اشاره نمود.

ارسال نظر

 
1