خبر فوری

 
 
ضبط خودروی حامل جیره غذایی ارتش پاکستان توسط ارتش آزادی بخش بلوچ در شهرستان بولان بلوچستان
کد خبر :2120659075

10:38 1401/12/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, جیره غذایی, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, مواد غذایی,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از حمله و ضبط خودروی حامل جیره برای ارتش پاکستان در شهرستان بولان ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از حمله و ضبط خودروی حامل جیره برای ارتش پاکستان در شهرستان بولان ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز گذشته با حمله به یک خودروی حامل جیره غذایی برای ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه ماروار شهرستان بولان آن را منهدم کردند.

وی افوزد: فدائیان بلوچ خودروی حامل جیره برای ارتش پاکستان را به آتش کشیده و اقلام غذایی را ضبط و راننده خودروی مذکرو به نام حیدرخان فرزند سانول خان را نیز بازداشت کردند.

به گفته سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ، راننده خودروی مذکور در بازجویی های صورت گرفته اذعان نموده است که از مدت های زیادی در توزیع جیره غذایی به ارتش دشمن فعالیت داشته است، این راننده در دادگاه ملی بلوچ محاکمه خواهد شد.

جیئند بلوچ افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این به تمامی افراد بومی در مناطق بولان، هرنائی، سبی و دیگر مناطق نسبت به عدم همکاری با ارتش اشغالگر(پاکستان) هشدار داده است، ما بار دیگر به اینگونه افراد اخطار می دهیم در هیچ کدام از این نوع فعالیت ها مشارکت نداشته باشند در غیر این صورت مسئولیت تمامی عواقب آن و خسارات مالی و جانی بر عهده خود این افراد خواهد بود.

ارسال نظر

 
1