خبر فوری

 
دیدار وزیر کشور پاکستان با سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد
کد خبر :2120201308

10:37 1403/05/19


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, سفارت عربستان, سفیر عربستان سعودی, سید محسن نقوی, وزیر کشور پاکستان,

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان روز گذشته با حضور در سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد با نواف بن سعید المالکی سفیر این کشور دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محسن نقوی وزیر کشور پاکستان روز گذشته با حضور در سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد با نواف بن سعید المالکی سفیر این کشور دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر کشور پاکستان و سفیر عربستان در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه و تحولات سیاسی امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر کشور پاکستان در این دیدار نسبت به انجام اقدامات موثر و جدی علیه مافیای متکدیان که به عربستان سفر می کنند قول مساعد همکاری داد و گفت: آژانس تحقیقات فدرال(FIA) ماموریت یافته علیه تمامی عناصری که در اعزام این متکدیان به عربستان نقش دارند اقدامات قانونی شدید و سختگیرانه ای را انجام دهد.

وی گفت: این مافیا چهره پاکستان را در جهان تخریب می کند، عربستان سعودی همواره برای ما محور عقیده و احترام بوده و این کشور در برهه های دشوار در کنار ما حضور داشت.

در ادامه این دیدار نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی نیز روابط ریاض با اسلام آباد را دوستانه و برادرانه عنوان نمود.

ارسال نظر

 
1