خبر فوری

 
کابینه دولت پاکستان از احیاء روابط دیپلماتیک و پایان دادن به تنش با ایران خبر داد
کد خبر :2118498180

18:59 1402/10/29


برچسب ها : افزایش روابط, امنیت ملی, انوار الحق کاکر, پاکستان و ایران, دیپلماتیک, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیته امنیت ملی پاکستان,

پاکستان تصمیم گرفته است به تنش های اخیر با ایران پایان دهد و روابط دیپلماتیک خود را به حالت قبل بازگرداند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پاکستان تصمیم گرفته است به تنش‌های اخیر با ایران پایان دهد و روابط دیپلماتیک خود را به حالت قبل بازگرداند.

بلافاصله پس از نشست کمیته امنیت ملی، جلسه کابینه دولت به ریاست انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در اسلام آباد برگزار و تصمیمات کمیته امنیت ملی در جلسه هیئت دولت تصویب شد.

جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه موقت پاکستان نیز در جمع خبرنگاران اذعان داشت: پاکستان خواهان تنش با هیچ همسایه‌ای نیست و ایران نیز خواهان پایان دادن به این تنش است.

وی افزود: پاکستان در این موضوع خویشتن­داری کرد و تنها به اقدام اشتباه ایران پاسخی متقابل داد و از وزیر امور خارجه ایران برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

به گفته منابع، کابینه دولت پاکستان تصمیم گرفت به تنش با ایران پایان دهد و روابط دیپلماتیک را احیا کند، پاکستان همچنین آمادگی خود را برای حل همه مشکلات با ایران یکپارچه اعلام کرد و در عین حال همکاری‌های متقابل برای ایجاد فضای اعتماد میان دو کشور ارتقا خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1