خبر فوری

 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان دیدار و رایزنی کرد.

سفیر امارات متحده عربی در ابتدای این نشست دعوت نامه شرکت در بیست و هشتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل (COP28) که قرار است در ابوظبی برگزار شود را به نخست وزیر پاکستان تقدیم کرد.

در این دیدار، سفیر امارات و انوار الحق کاکر در مورد توسعه روابط و همکاری دوجانبه، مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی و کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP28) بحث و تبادل نظر کردند.

در همین حال، انوار الحق کاکر ضمن ابراز خرسندی ار روابط قوی و گسترده میان پاکستان و امارات متحده عربی، بیان کرد: پاکستان نقش خود را در تضمین موفقیت کنفرانس COP28 ایفا خواهد کرد.

وی همچنین خواستار تقویت همکاری دوجانبه در حوزه های انرژی، تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور شد.

نخست وزیر موقت پاکستان همچنین در پایان این نشست وضعیت فاجعه بار غزه را مورد بررسی قرار داد و افزود: کشورهای مسلمان بایستی متحد شده و از جامعه جهانی بخواهند که در مقابل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بایستند و خشونت و کشتار وحشیانه غیر نظامیان بی گناه در غزه توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل باید متوقف شود.

ارسال نظر

 
1