خبر فوری

 

کلمبو: به گزارش راز نیوز | هیئتی از کمیته مشترک ستاد ارتش پاکستان روز گذشته 10 اردیبهشت (29 آوریل) طی سفر به سریلانکا از مقر فرماندهی ارتش این کشور بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات، سپهبد احسن گلرز مدیرکل ستاد مشترک نیروهای مسلح پاکستان در راس هیئتی به دعوت سپهبد ویکوم لیاناژ فرمانده ارتش سریلانکا، روز گذشته به این کشور سفر کرد.

 سپهبد احسن گلرز در جریان این سفر با سپهبد ویکوم لیاناژ فرمانده ارتش سریلانکا ملاقات نمود و مقامات عالی نظامی دو کشور در این نشست، در مورد موضوعات مورد علاقه و نگرانی مشترک تبادل نظر کردند.

مدیرکل ستاد مشترک نیروهای مسلح پاکستان و فرمانده ارتش سریلانکا با به رسمیت شناختن پیوندهای حسن نیت دیرینه بین نیروهای مسلح هر دو کشور، به گفتگوی جامع با هدف پیشبرد همکاری و تفاهم دوجانبه پرداختند.

علاوه بر این، فرمانده ارتش سریلانکا به نگرانی های مربوط به آموزش پرداخت و به حمایت و کمک های پاکستان در آموزش پرسنل ارتش سریلانکا اشاره کرد.

وی به همین مناسبت بیان کرد: آموزش پرسنل ارتش سریلانکا توسط پاکستان نقش اساسی در افزایش شایستگی افسران ارتش سریلانکا و سایر رده‌ها ایفا کرده است و در نتیجه فرهنگ حرفه‌ای بودن نظامیان را پرورش می‌دهد.

در همین حال، سپهبد ویکوم لیاناژ از کمک های سخاوتمندانه پاکستان که به طور قابل توجهی از تلاش های تحول آمیز در ارتش سریلانکا حمایت کرده و آن را به سمت تطبیق پذیری و مهارت بیشتر سوق داده است، ابراز قدردانی کرد.

در پایان این نشست، یادبودهایی به عنوان نمادهای حسن نیت بین مقامات عالی نظامی دو کشور رد و بدل شد.

ارسال نظر

 
1