خبر فوری

 
هلاکت یک تروریست سرشناس تحریک طالبان پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :2106477772

11:29 1402/07/13


برچسب ها : پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست تحت تعقیب, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, کلاچی,

در عملیات مشترک پلیس ایالت خیبر پختون خوا و نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان دیره اسماعیل خان یک تروریست سرشناس تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات مشترک پلیس ایالت خیبر پختون خوا و نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان دیره اسماعیل خان یک تروریست سرشناس تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی و پلیس ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی مشترک در منطقه کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان موفق شدند یکی از اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام هیبت خان فرزند عمر خان که تحت تعقیب نهادهای امنیتی قرار داشت را به هلاکت برسانند.

این تروریست در 9 پرونده مختلف قضایی تحت تعقیب دایره مبارزه با ترورسم قرار داشت و مبلغ 6 میلیون روپیه نیز به عنوان پاداش برای دستگیری و یا هلاکت وی تعیین شده بود.

از تروریست کشته شده چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و نارنجک دستی کشف و ضبط گردید.

گفتنی است در این عملیات همراهان تروریست مذکور موفق به فرار از چنگ نیروهای امنیتی شدند و عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1