خبر فوری

 
اعلام بسته 4 میلیون دلاری واشنگتن برای آموزش نیروی پلیس بلوچستان پاکستان
کد خبر :2105952674

15:27 1402/09/02


برچسب ها : بسته کمکی, پلیس ایالت بلوچستان, دولت آمریکا, دولت محلی ایالت بلوچستان, دونالد بلوم, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, واشنگتن,

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود از بسته کمکی 4 میلیون دلاری دولت ایالات متحده برای کمک به آموزش پلیس ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود از بسته کمکی 4 میلیون دلاری دولت ایالات متحده برای کمک به آموزش پلیس ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی خود در واشنگتن طی اظهاراتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر دیدار سفیر آمریکا با عمران خان نخست وزیر اسبق و در بند پاکستان گفت: ما هیچ‌گونه موضعی در خصوص نامزدهای پست‌های سیاسی در پاکستان یا هر کشور دیگری نداریم.

وی افزود: ما به صورت متداوم و نزدیک با دولت پاکستان برای تأمین امنیت اتباع افغانی مقیم پاکستان که در انتظار صدور روادید آمریکا به سر می‌برند در ارتباط هستیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا از حمایت واشنگتن از 4 طرح جدید اعلامی سفیر آمریکا برای پاکستان خبر داد و گفت: برای حمایت و آموزش پلیس بلوچستان و پشتیبانی از مدارس آموزشی این نهاد مبلغ 4 میلیون دلار ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1