خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه زین بگتی وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان در دیدار با مقام عربستانی بر اهمیت روابط دوستانه اسلام آباد و ریاض تأکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر محمد سعید القرنی مدیرکل اداره کل کنترل مواد مخدر عربستان سعودی روز گذشته با شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار به بررسی سطح روابط موجود میان دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش مبارزه با مواد مخدر پرداختند و بر لزوم ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای میان دو کشور تأکید ورزیدند.

شاه زین بگتی وزیر فدرال پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط دوستانه پاکستان و عربستان سعودی ابراز داشت: دو کشور دارای روابط نزدیک و دوستانه تاریخی در تمام زمینه‌ها هستند. ملت و دولت پاکستان خواهان ایجاد تنوع در روابط میان دو کشور فراتر از حوزه اقتصادی مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با قاچاق هستند.

وی افزود: ما قدردان کمک‌های صادقانه و سخاوتمندانه کشور دوست و برادر عربستان سعودی در سیل سهمگین اخیر در پاکستان هستیم.

در ادامه سرلشکر محمد سعید القرنی مدیرکل اداره کل کنترل مواد مخدر عربستان سعودی نیز اظهار داشت: عربستان سعودی و پاکستان دو دوست و برادر با اعتماد یکدیگر هستند و روابط میان دو کشور مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل است.

وی خاطرنشان کرد: عربستان سعودی همواره از تلاش‌ها و اقدامات مبارزه با مواد مخدر و مقابله با قاچاق تمجید نمود است و خواهان ایفای نقش فعال در این زمینه است.

ارسال نظر

 
1