خبر فوری

 
دستگیری پنج زن بلوچ ایرانی توسط نیروهای امنیتی پاکستان تحت پرونده حمله به کاروان مهندسان چینی در گوادر
کد خبر :2102965990

11:47 1402/05/25


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان پاکستان, بندر گوادر, پاکستان و ایران, زنان بلوچ, گوادر, نیروهای امنیتی پاکستان,

به گفته منابع بلوچ، نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در گوادر 5 زن از بلوچستان ایران را تحت پرونده حمله تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ BLA به کاروان مهندسان چینی دستگیر کرده است که پس از تحقیقات تحویل پلیس و سپس روانه زندان می شوند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| پس از حمله تیپ مجید گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچBLA به کاروان مهندسان چینی مورخه 22 مرداد در بندر گوادر، نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیات های مختلفی در مناطق فقیر کالونی و موندی این شهر، تعداد قابل توجهی از افراد را دستگیر و به محل نامشخصی منتقل کرده اند.

به گفته منابع خبری بلوچ، از سه روز گذشته نیروهای امنیتی و پلیس بلوچستان علاوه بر ایجاد ایست بازرسی هایی، عملیات های مختلف جستجو را طی یورش به منازل انجام داده اند.

براساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی 24 مرداد 5 تن از زنان بلوچستان غربی (ایران) را دستگیر و پس از بازجویی تحویل نیروی پلیس داده اند. نیروی پلیس نیز تحت ماده قانون خارجی، پرونده ای را تشکیل و زنان را به دادگاه معرفی کرد که پس از این روانه زندان خواهند شد.

ارسال نظر

 
1