خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت حمله به پلیس در شهر کراچی را بر عهده گرفت
کد خبر :2101786135

12:46 1402/01/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی پلیس در شهر کراچی مرکز ایالت سند را بر عهده گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی پلیس در شهر کراچی مرکز ایالت سند را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما ساعات نخستین صبح روز چهارشنبه نهم فروردین ماه خودروی تیم گشت‌زنی پلیس را نزدیکی مرکز پلیس شاه لطیف شهر کراچی به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای پاکستانی به همراه داشت.

وی افزود: این حمله هشداری به پلیس پاکستان بود که از آزار و اذیت مردم، زنان و کودکان بلوچ در کراچی و ایالت سند خودداری نمایند، در غیر این صورت درس عبرتی برای دیگران خواهند شد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: ربودن مردم و جوانان بی گناه بلوچ از مناطق مختلف شهر کراچی و ارتباط دادن آنان به جبهه آزادی بخش بلوچستان بیانگر سردرگمی و شکست نیروهای پاکستانی است، ما صراحتاً اعلام می‌داریم نیروهای پاکستانی در هر مکان و در هر شرایطی در اهداف فدائیان بلوچ ما قرار دارند.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه نیروهای اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1