خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت حمله علیه جشن های آزادی پاکستان در کویته را بر عهده می گیریم
کد خبر :210060741

10:47 1403/05/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب, جشن آزادی پاکستان, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات علیه جشن های استقلال پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات علیه جشن های استقلال پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی این گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای اظهار داشت: امروز در حال تدارک برگزاری مراسم مربوط به جشن به اصطلاح آزادی در یک مرکز آموزشی واقع در خیابان منیر مینگل در منطقه سریاب شهر کویته بودند که فدائیان بلوچ ما آن را به وسیله بمب هدف قرار دادند، این مراسم با حمایت و دستور ارتش اشغالگر پاکستانی و نهادهای امنیتی پاکستان در حال برگزاری بود. مبارزان بلوچ ما به عنوان هشدار این حمله را زمانی انجام دادند که هیچ فردی در محل مذکور حضور نداشت.

وی گفت: مبارزان بی ال ای همچنین در یک حمله دیگر در بازار لیاقت شهر کویته، غرفه فروش پرچم پاکستان را به وسیله بمب نشانه گرفتند که منجر به نابودی کامل این غرفه گردید.

وی اضافه نمود: ما صراحتا اعلام نموده ایم که تمامی مراسمات مربوط به جشن به اصطلاح آزادی که تحت سرپرستی ارتش اشغالگر پاکستانی برگزار می گردند در تیررس حملات ما قرار خواهند داشت، ارتش اشغالگر پاکستانی با هزینه کردن میلیون ها روپیه و برگزاری چنین مراسماتی تلاش دارد تا بلوچستان را بخشی از کشور خود معرفی نماید که بر خلاف حقایق میدانی و تاریخی است، هدف اصلی و پشت پرده این مراسمات القای این تفکر است که بلوچستان بخشی از پاکستان است.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 2 حمله را بر عهده می گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آنها تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1