خبر فوری

 
"پاکستان دو پایگاه خود را در اختیار ایالات متحده قرار داده است"
کد خبر :209697924

11:00 1403/01/28


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بلوچستان, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, پاکستان و ایران, پایگاه, پایگاه نظامی, پایگاه هوایی,

رهبر حزب تحریک انصاف طی افشاگری مدعی شد که پاکستان دو پایگاه خود در ایالت بلوچستان را در اختیار ایالات متحده قرار داده است.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| رهبر حزب تحریک انصاف طی افشاگری مدعی شد که پاکستان دو پایگاه خود در ایالت بلوچستان را در اختیار ایالات متحده قرار داده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیر افضل مروت از رهبران حزب تحریک انصاف PTI در گفتگو با خبرنگار شبکه "دان نیوز" ضمن انتقاد از سیاست خارجی پاکستان، گفت: پس از آنکه اسرائیل به (کنسولگری) ایران حمله کرد، بیانیه ای که وزارت خارجه آن موقع و اکنون صادر کرده است، می گوید خویشتنداری کنید! چرا این کلمه را به کار بردند، درحالیکه 15 هزار کودک فلسطینی کشته شده اند؛

 

وی در ادامه، افزود: وضعیت سیاست خارجی ما به گونه ای است که نخست وزیر دست نشانده به دلیل فشار آمریکا حتی به پوتین پس از انتخاب مجدد وی، تبریک نیز نگفته است.

شیر افضل مروت خاطر نشان ساخت که نکته قابل توجه این است، تا جایی که ما اطلاع داریم، پاکستان دو پایگاه خود در بلوچستان در نزدیکی مرز های ایران و افغانستان را در اختیار آمریکا قرار داده است.

ارسال نظر

 
1