خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی سفیر آمریکا با وزیر خارجه پاکستان پیرامون امور مورد علاقه مشترک
کد خبر :2092911789

15:17 1403/03/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, محمد اسحاق دار, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

سفیر آمریکا در اسلام آباد در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان بر تداوم حمایت های واشنگتن از اقدامات اصلاحی پاکستان در عرصه اقتصادی تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر آمریکا در اسلام آباد در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان بر تداوم حمایت های واشنگتن از اقدامات اصلاحی پاکستان در عرصه اقتصادی تاکید کرد.

طبق جزئیات اعلام شده، دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد بعد از ظهر امروز جمعه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با محمد اسحاق دار وزیر خارجه دیدار و گفتگو نمود.

مقامات دو کشور در این دیدار پیرامون همکاری در زمینه مقابله با تروریسم، اصلاحات در ساختار اقتصادی پاکستان و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با چالش های امنیتی، منطقه ای و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیر آمریکا در اسلام آباد در جریان این دیدار با تاکید بر تداوم حمایت های واشنگتن از اقدامات اصلاحی پاکستان در عرصه اقتصادی، خواستار افزایش روابط تجاری میان دو کشور شد.

وی اظهار داشت: آمریکا آماده همکاری با پاکستان برای ایجاد و گسترش فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.

سفیر آمریکا در ادامه این دیدار به تشریح ظرفیت های بالقوه موجود در جهت همکاری در بخش هایی همچون انرژی، فناوری اطلاعات و زیرساخت های اساسی پرداخت.

ارسال نظر

 
1