خبر فوری

 
 
گروه تجزیه طلب مسلح جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله در زامران را برعهده گرفت
کد خبر :2090684201

13:47 1402/07/27


برچسب ها : BLF, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, زامران, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در پیامی مسئولیت حمله مسلحانه علیه پاسگاه ارتش پاکستان در زامران را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در پیامی ضمن اذعان به حمله مسلحانه علیه پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه زامری واقع در زامران شهرستان کیچ، از وارد کردن تلفات جانی و مالی به ارتش پاکستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این حمله ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 24 مهر انجام گرفته است، گفت: این پاسگاه برای حفاظت از آنچه که حصار مرزی می خوانند، ایجاد شده بود. حمله با استفاده از سلاح های سنگین از چندین جهت انجام گرفت و نیروهای موجود در پاسگاه به دلیل شدت حمله، بدون مقاومت پشت دیوار ها مخفی شدند.

سخنگو تصریح داشت که دشمن بزدل تنها توانایی استفاده از زور علیه مردم بیگناه بلوچ را دارد و در میدان جنگ همواره شکست خورده است. شبه نظامیان بلوچ در هر گوشه ای از بلوچستان به او حمله خواهند کرد تا او را شرمنده کنند و در هر جبهه ای شکست دهند.

گهرام بلوچ در پایان بیانیه خاطر نشان کرد که حملات ما تا زمان حضور ارتش اشغالگر در سرزمین بلوچستان، ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1