خبر فوری

 
 
دیدار هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2090682600

10:06 1401/08/14


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, سیل زدگان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان,

جولینس هارنس هماهنگ کننده مقیم و حقوق بشر سازمان ملل متحد در اسلام آباد روز جمعه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف نسخت وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جولینس هارنس هماهنگ کننده مقیم و حقوق بشر سازمان ملل متحد در اسلام آباد روز جمعه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف نسخت وزیر پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار ویرانی‌های ناشی از وقوع سیل، روند امدادرسانی به سیل زدگان و تغییرات آب و هوایی مورد بحث و بررسی از سوی طرفین قرار گرفت.

محمد شهباز شریف در این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان و احیای زندگی مردم مناطق آسیب دیده پرداخت و گفت: پاکستان که از ابتدا با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کرد پس از وقوع سیل بیش از 40 میلیارد دلار خسارت را متحمل شده است.

وی در ادامه اظهارات خود از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به دلیل سفر به پاکستان و بازدید از مناطق آسیب دیده در اثر سیل و تلاش‌های گسترده وی در سطح جهانی برای جذب کمک‌های بشردوستانه برای مردم سیل زده پاکستانی تقدیر نمود.

جولینس هارنس نماینده مقیم سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده حقوق بشر این سازمان نیز با ابراز همدردی با سیل زدگان پاکستانی بر عزم سازمان ملل متحد برای حمایت همه‌جانبه از آنان تأکید ورزید و تلاش‌های دولت برای نجات، امدادرسانی و احیای زندگی مردم سیل زده را مورد تمجید قرار داد.

ارسال نظر

 
1