خبر فوری

 
دیدار سفیر اتیوپی در پاکستان با کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند
کد خبر :2090156626

11:25 1401/08/30


برچسب ها : پاکستان و اتیوپی, تجارت بین المللی, تجارت دوطرفه, سفیر اتیوپی, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری, کراچی,

جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد روز گذشته با کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی دیدار نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد روز گذشته با کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند و برای توسعه همکاری در زمینه کشاورزی، نساجی، صنعت، معدن و فناوری اطلاعات توافق نمودند.

کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در این دیدار با موافقت با بر عهده گرفتن سرپرستی هیئت تجار پاکستانی در اتیوپی اظهار داشت: بازرگانان پاکستانی می‌توانند با تجارت با اتیوپی منافع بسیار خوبی را کسب کنند.

جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: اتیوپی تولید کننده بهترین نوع چای و قهوه در جهان است که می‌توان آن را با قیمت مناسب به پاکستان صادر کرد، علاوه بر این پاکستان می‌تواند محصولاتی همچون نخود، بذر روغن و گندم را نیز از اتیوپی وارد کند.

وی تصریح کرد: بازرگانان پاکستانی نیز می‌توانند اقلامی همچون دارو، برنج، منسوجات، محصولات ساختمانی و مراقبت‌های بهداشتی را در بازار اتیوپی به فروش برسانند.

سفیر اتیوپی در ادامه این دیدار به تشریح فرصت‌های گسترده سرمایه گذاری و تجارت در اتیوپی پرداخت و گفت: اتیوپی قرار است نخستین بازار بورس خود را برای جذب سرمایه‌های خارجی راه اندازی نماید، علاوه بر این تسهیلات پنجره واحد برای کسب و کارها و چندین مشوق برای سرمایه گذاران را اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1