خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک مجرم خائن به نهضت ملی بلوچ را به قتل رساندیم
کد خبر :2087172732

10:38 1402/07/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در حوالی منطقه ناصرآباد ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در حوالی منطقه ناصرآباد ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: اعجاز فرزند مراد محمد یک مجرم ملی بود که مستندات کافی از فعالیت‌های ضد ملت بلوچ در نزد ما موجود بود و بر همین اساس سازمان مأموریت بازداشت وی را به یک تیم محول نمود.

وی افزود: تیم مذکور تمامی تحرکات وی را به صورت کامل تحت نظر داشت و در روز یکشنبه گذشته او در منطقه‌ای واقع در میان مناطق نودز و هیرآباد در حین بازگشت از ناصرآباد متوقف گردید؛ اما وی با عدم تسلیم شدن در مقابل فدائیان بلوچ اقدام به مقاومت نمود که تیم ما تصمیم به شلیک گلوله به سر وی را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فرد مذکور به صورت علنی در حال فعالیت برای ارتش پاکستان بود و در جرایمی همچون حمله به منازل فدائیان بلوچ، ایجاد موانع و کمین در مسیر فدائیان و همکاری با ارتش پاکستان در عملیات های آن مشارکت داشت. او به دستور و تحت حمایت ارتش پاکستان در اقدامات تبهکارانه ای همچون فروش و توزیع مواد مخدر، سرقت مسلحانه و قتل شهروندان بی گناه برای گسترش موج ترس و هراس در جامعه تلاش می‌کرد، وی همچنین سرکرده شبکه جاسوسی سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان نیز بود. ما پس از کسب گزارش‌های موثق از تیم اطلاعاتی و نیز دریافت شکایات مردمی تصمیم به قتل وی گرفتیم.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان افزود: اعجاز در ربودن اجباری شهید دلاور ملقب به کمالو که پس از تحمل شکنجه در زندان‌های اطلاعاتی پاکستان جان خود را از دست داد نیز مشارکت داشت.

وی تصریح کرد: ما به تمامی عناصر و جاسوسان وابسته به نهادهای امنیتی و حاکمیتی پاکستان هشدار می‌دهیم با تسلیم نمودن خود از همکاری با ارتش پاکستان ابراز پیشمانی کنند در غیر این صورت فرجام آنها مرگ خواهد بود. افراد فعال علیه منافع ملی و نهضت ملی بلوچ هیچگاه مورد بخشش قرار نخواهند گرفت، افرادی که به عنوان مهره ارتش دشمن فعالیت می‌کنند به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی گفت: اعجاز فرزند مراد محمد تنها فرد خاندان خود نیست که علیه منافع ملی بلوچ فعالیت داشت؛ بلکه خواهرزاده وی به نام نوشیر فرزند احمد ساکن منطقه پل آباد نیز در همین مسیر که پایان آن مرگ خفت بار است فعالیت دارد.

سرگرد گهرام بلوچ ابراز داشت: ما به نوشیر هشدار می‌دهیم اکنون نیز فرصت پشیمانی و کناره گیری از اقدامات ضد نهضت ملی بلوچ وجود دارد، خانواده جاسوسان و اعضای جوخه‌های مرگ وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان نیز وظیفه دارند این افراد را سرکوب نموده و آنان را از فعالیت در این مسیر نهی کنند، در غیر این صورت ما تصور خواهیم نمود که آنان به میل خود این مسیر سراسر ذلت را برگزیده‌اند، افرادی که نسل‌های آینده‌شان نیز از انتساب خود به آنها شرمسار خواهند بود.

ارسال نظر

 
1