خبر فوری

 
 
بی ال آ: یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان در خضدار را هدف قرار دادیم
کد خبر :2085925464

11:38 1402/02/10


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, خضدار, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان خضدار, عوامل ارتش پاکستان, گروه های مسلح بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچBLA در بیانیه ای مسئولیت هدف قرار دادن یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان در خضدار را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچBLA در بیانیه ای مسئولیت هدف قرار دادن یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان در خضدار را برعهده گرفت.

در بیانیه آمده است که شبه نظامیان سازمان شب 9 اردیبهشت طی عملیاتی در منطقه مجتمع جهالاوان شهر خضدار، یکی از اعضای جوخه مرگ تشکیل شده توسط ارتش پاکستان، به نام اسلم محمد زئی مینگل را با نارنجک دستی مورد حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن وی شد.

سخنگو اظهار داشت که اسلم محمد به عنوان جانشین شفیق مینگل رئیس جوخه مرگ در منطقه، فعالیت داشته و در ترور بلوچ ها در خضدار و مناطق اطراف آن دست داشته است. متهم سعی داشت خود و فعالیت هایش را در کسوت مغازه دار مخفی کند.

جیئند بلوچ گفت: ما مسئولیت این حمله را برعهده می گیریم و از مردم می خواهیم تا از عوامل دشمن دور باشند، حملات ما در آینده تشدید خواهند یافت.

ارسال نظر

 
1