خبر فوری

 
دیدار ژنرال ساحر شمشاد میرزا با دبیرکل ائتلاف نظامی اسلامی ضد تروریسم در ریاض
کد خبر :208318779

15:14 1402/09/24


برچسب ها : ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم, پاکستان و عربستان سعودی, رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان, رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان, ریاض, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان,

ژنرال ساحر شمشاد میرزا و دبیرکل ائتلاف نظامی اسلامی ضد تروریسم طی نشستی در ریاض بر گسترش همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز | ژنرال ساحر شمشاد میرزا و دبیرکل ائتلاف نظامی اسلامی ضد تروریسم طی نشستی در ریاض بر گسترش همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان در راس هیئتی برای شرکت در دومین نشست رؤسای ستاد ارتش کشورهای عضو ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم (IMCTC)، به ریاض پایتخت عربستان سعودی سفر کرد.

ژنرال ساحر شمشاد میرزا در حاشیه این نشست با سرلشکر محمد المقدی دبیرکل ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم (IMCTC) در ریاض به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این دیدار، مقامات نظامی عالی رتبه موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله حمایت از کشورها و گسترش زمینه های همکاری بین دو طرف به ویژه در حوزه های مبارزه با تروریسم را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان این نشست همچنین طرفین هدایایی را به یکدیگر تقدیم نمودند.

ارسال نظر

 
1