خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حملات ما علیه ارتش پاکستان 12 نظامی کشته و یا زخمی شدند
کد خبر :2074362214

11:10 1403/03/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از کشته و یا زخمی شدن دست کم 12 نظامی پاکستانی در حمله این گروه به نیروهای ارتش پاکستان در کیچ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از کشته و یا زخمی شدن دست کم 12 نظامی پاکستانی در حمله این گروه به نیروهای ارتش پاکستان در کیچ خبر داد.

در این بیانیه که توسط سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان منتشر شده آمده است: فدائیان بلوچ ما با کمین در مسیر کاروان ارتش اشغالگر پاکستانی در حوالی هپتاری واقع در منطقه تجابان شهرستان کیچ، 3 دستگاه خودروی ویگو و یک تانکر حامل آب را از فاصله‌ای نزدیک توسط سلاح‌های جدید و سنگین هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در جریان این حمله 2 دستگاه خودروی ویگو مورد به زیر آتش فدائیان بلوچ ما آمدند که در نتیجه آن 5 تن از سرنشینان این خودروها در دم کشته شده و 7 نظامی دیگر نیز دچار جراحت شدند، همچنین خسارات جزئی نیز به دیگر خودروهای شامل در این کاروان وارد آمد.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، حملات علیه نیروهای اشغالگر پاکستانی تا زمان آزادی سرزمینمان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1