خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به خودروی حامل آذوقه برای ارتش پاکستان
کد خبر :2074166079

10:18 1402/05/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, جیئند بلوچ, جیره غذایی, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی حامل آذوقه اقلام غذایی برای ارتش پاکستان در منطقه بلیده را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی حامل آذوقه اقلام غذایی برای ارتش پاکستان در منطقه بلیده را بر عهده گرفت.

طبق جزئیات اعلام شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز گذشته(شنبه) یک خودروی حامل اقلام غذایی برای ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه بلیده هدف تیراندازی قرار داده و از کار انداختند.

وی افزود: فدائیان بلوچ در نزدیکی منطقه گردانک جیره غذایی ارتش دشمن را تصرف کرده و خودروی مذکور را نیز از کار انداختند، فدائیان بلوچ ما همچنین راننده مقیم ایالت سند و یاران وی را پس از تنبیه آزاد کردند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: ما به تمامی افرادی که در انتقال اقلام غذایی به نیروهای اشغالگر پاکستانی سهیم هستند هشدار می‌دهیم این کار خود را ترک کنند در غیر این صورت مسئولیت تمامی خسارات مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستان و تمامی عناصر و شرکای آن تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1