خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در منطقه سامی را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :2074034462

11:07 1402/10/27


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, بلیده, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه سامی شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه سامی شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما کاروان ارتش پاکستان مشتمل بر 4 خودرو را در جاده سی پک در حوالی منطقه پندوکی کور از توابع منطقه سامی بخش گیشکور شهرستان کیچ به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیده و دست کم چهار تن دیگر نیز دچار جراحت شدند، در حالی که یک خودرو به صورت کامل منهدم گردید.

وی افزود: فدائیان بی ال ای همچنین در یک حمله دیگر در مورخه 11 ژانویه 2024(21 دی ماه) یک خودروی حامل جیره غذایی در منطقه گِلی بخش بلیده متوقف نموده و به تصرف خود درآوردند، رانندگان این خودرو به دلیل آنکه شهروند عادی بودند پس از هشدار آزاد شدند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این نیز به مردم محلی هشدار داده است که از رساندن جیره غذایی به ارتش دشمن خودداری نمایند، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارات مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

وی در آخر تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1